⋮
Logo
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Tvarumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos energinio efektyvumo projektams
    • Paskolos saulės elektrinėms
    • Paskolos viešųjų pastatų modernizavimui
    • Paskolos gatvių apšvietimo modernizavimui
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Papildomas finansavimas iš Klimato kaitos programos lėšų
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Tvarumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos energinio efektyvumo projektams
    • Paskolos saulės elektrinėms
    • Paskolos viešųjų pastatų modernizavimui
    • Paskolos gatvių apšvietimo modernizavimui
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Papildomas finansavimas iš Klimato kaitos programos lėšų
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai
Pareiškėjams Vykdytojams
Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai

  • Paskolos sąlygos
  • Paraiškų teikimo tvarka
  • Dokumentai parsisiųsti
  • DUK
Service Icon

DUK

  • Paslaugos»
  • Energijos efektyvumo fondas»
  • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams

Jei turite klausimų dėl paskolų centrinės valdžios viešiesiems pastatams, tai prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 203 4 458 ar el. pašto adresu viesieji.pastatai@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

    1. Kaip parengti energijos vartojimo audito ataskaitą, jeigu pastato patalpos yra šildomos ir karštas vanduo ruošiamas naudojant elektros energiją, o šildymo ir karšto vandens paruošimo sąnaudas kartu su kitų elektros energijos vartojimo įrenginių sąnaudomis fiksuoja tas pats elektros energijos apskaitos prietaisas?
    Jeigu pastatams, kurių tiekiamos šilumos energijos sąnaudos yra fiksuojamos tuo pačiu apskaitos prietaisu kartu su kitų pastatų sąnaudomis arba šilumos energija iš centralizuoto šilumos punkto arba katilinės tiekiama daugiau nei vienam pastatui?

    Rekomenduojamos tokios išeitys:

    1. Savo lėšomis įrengti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos apskaitos prietaisus ir/ar automatinio reguliavimo įrangą. Artimiausio šildymo sezono metu, bet ne trumpesniu kaip 7 parų matuojamuoju laikotarpiu, atlikti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų matavimus;
    2. Įvertinus atskiros energijos apskaitos įrengimo technines galimybes, savo lėšomis šildymo sezono metu, bet ne trumpiau kaip 7 parų matuojamuoju laikotarpiu, atlikti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų matavimus mobiliaisiais prietaisais, o šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų apskaitos prietaisus įrengti iki pastato atnaujinimo darbų pabaigos;
    3. Jei pastatų valdytojams priklausantis šilumos punktas ar katilinė aprūpina šilumos energija kelis tuo pačiu adresu esančius pastatus ir pagal savo paskirtį šie pastatai yra tinkami atnaujinimui, o jų šilumos energijos sąnaudas fiksuoja vienas šilumos apskaitos prietaisas, parengti tokiems pastatams vieną energijos vartojimo audito ataskaitą. Po atnaujinimo kiekvienam šių pastatų išlieka būtinybė pasiekti energinio naudingumo C klasę ir planuojamos sutaupyti energijos kiekius.

    2. Ar galima kreiptis dėl finansavimo kitam nei auditoriaus išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomam energijos taupymo priemonių paketui?Bent viena investicijų projekte analizuojama alternatyva turi atitikti išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomą prioritetinę energijos taupymo priemonių grupę. Pastato valdytojas gali prašyti finansavimo kitam nei išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomam energijos taupymo priemonių paketui, jeigu investicijų projekte yra pagrindžiama, kad tokio energijos taupymo priemonių paketo diegimas yra optimali alternatyva lyginant su kitomis išanalizuotomis alternatyvomis.

    3. Kaip pasirinkti centrinės valdžios pastato atnaujinimo finansavimo būdą?
    Centrinės valdžios viešuosius pastatus valdančios biudžetinės įstaigos pačios skolintis negali, todėl finansavimą iš Energijos efektyvumo fondo gali gauti tik vienu būdu – įgyvendinant projektą energijos taupymo paslaugų teikėjo (ETPT) modeliu. Centrinės valdžios viešuosius pastatus valdančios viešosios įstaigos finansavimą iš Energijos efektyvumo fondo gali gauti skolindamosi tiesiogiai arba įgyvendinant projektą ETPT būdu. Tiek vienas, tiek kitas būdas turi savo privalumų. Skolinantis tiesiogiai pats pareiškėjas yra atsakingas už sėkmingą projekto įgyvendinimą, energijos sutaupymo pasiekimą, paskolos grąžinimą Agentūrai. Projektą įgyvendinant ETPT būdu energijos sutaupymo riziką prisiima ETPT, kuri kiekvienais metais visą sutarties galiojimo laikotarpį užtikrina sutartyje nustatytą energijos sutaupymo dydį. ETPT visą sutarties galiojimo laikotarpį pastate taip pat vykdo statinio techninio prižiūrėtojo funkciją.

    4. Ar kiti pastato valdytojai ir/ar savininkai privalo pritarti pastato atnaujinimo projektui?
    Jeigu pastatas turi daugiau nei vieną savininką ir/ ar valdytoją, turi būti pateiktas kitų savininkų rašytinis pritarimas pastato atnaujinimui. Galima susitarimo forma – jungtinės veiklos sutartis. Jeigu kiti pastato valdytojai dalį pastato valdo panaudos teise, su projekto įgyvendinimu ir lėšų grąžinimu susijusius įsipareigojimus rekomenduojama išdėstyti panaudos sutartyje/-yse.

    Service Icon

    Jei turite klausimų dėl paskolų centrinės valdžios viešiesiems pastatams, tai prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 203 4 458 ar el. pašto adresu viesieji.pastatai@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

      1. Kaip parengti energijos vartojimo audito ataskaitą, jeigu pastato patalpos yra šildomos ir karštas vanduo ruošiamas naudojant elektros energiją, o šildymo ir karšto vandens paruošimo sąnaudas kartu su kitų elektros energijos vartojimo įrenginių sąnaudomis fiksuoja tas pats elektros energijos apskaitos prietaisas?
      Jeigu pastatams, kurių tiekiamos šilumos energijos sąnaudos yra fiksuojamos tuo pačiu apskaitos prietaisu kartu su kitų pastatų sąnaudomis arba šilumos energija iš centralizuoto šilumos punkto arba katilinės tiekiama daugiau nei vienam pastatui?

      Rekomenduojamos tokios išeitys:

      1. Savo lėšomis įrengti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos apskaitos prietaisus ir/ar automatinio reguliavimo įrangą. Artimiausio šildymo sezono metu, bet ne trumpesniu kaip 7 parų matuojamuoju laikotarpiu, atlikti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų matavimus;
      2. Įvertinus atskiros energijos apskaitos įrengimo technines galimybes, savo lėšomis šildymo sezono metu, bet ne trumpiau kaip 7 parų matuojamuoju laikotarpiu, atlikti šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų matavimus mobiliaisiais prietaisais, o šilumos arba šilumos gamybai skirtos elektros energijos sąnaudų apskaitos prietaisus įrengti iki pastato atnaujinimo darbų pabaigos;
      3. Jei pastatų valdytojams priklausantis šilumos punktas ar katilinė aprūpina šilumos energija kelis tuo pačiu adresu esančius pastatus ir pagal savo paskirtį šie pastatai yra tinkami atnaujinimui, o jų šilumos energijos sąnaudas fiksuoja vienas šilumos apskaitos prietaisas, parengti tokiems pastatams vieną energijos vartojimo audito ataskaitą. Po atnaujinimo kiekvienam šių pastatų išlieka būtinybė pasiekti energinio naudingumo C klasę ir planuojamos sutaupyti energijos kiekius.

      2. Ar galima kreiptis dėl finansavimo kitam nei auditoriaus išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomam energijos taupymo priemonių paketui?Bent viena investicijų projekte analizuojama alternatyva turi atitikti išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomą prioritetinę energijos taupymo priemonių grupę. Pastato valdytojas gali prašyti finansavimo kitam nei išsamaus energijos vartojimo audito ataskaitoje siūlomam energijos taupymo priemonių paketui, jeigu investicijų projekte yra pagrindžiama, kad tokio energijos taupymo priemonių paketo diegimas yra optimali alternatyva lyginant su kitomis išanalizuotomis alternatyvomis.

      3. Kaip pasirinkti centrinės valdžios pastato atnaujinimo finansavimo būdą?
      Centrinės valdžios viešuosius pastatus valdančios biudžetinės įstaigos pačios skolintis negali, todėl finansavimą iš Energijos efektyvumo fondo gali gauti tik vienu būdu – įgyvendinant projektą energijos taupymo paslaugų teikėjo (ETPT) modeliu. Centrinės valdžios viešuosius pastatus valdančios viešosios įstaigos finansavimą iš Energijos efektyvumo fondo gali gauti skolindamosi tiesiogiai arba įgyvendinant projektą ETPT būdu. Tiek vienas, tiek kitas būdas turi savo privalumų. Skolinantis tiesiogiai pats pareiškėjas yra atsakingas už sėkmingą projekto įgyvendinimą, energijos sutaupymo pasiekimą, paskolos grąžinimą Agentūrai. Projektą įgyvendinant ETPT būdu energijos sutaupymo riziką prisiima ETPT, kuri kiekvienais metais visą sutarties galiojimo laikotarpį užtikrina sutartyje nustatytą energijos sutaupymo dydį. ETPT visą sutarties galiojimo laikotarpį pastate taip pat vykdo statinio techninio prižiūrėtojo funkciją.

      4. Ar kiti pastato valdytojai ir/ar savininkai privalo pritarti pastato atnaujinimo projektui?
      Jeigu pastatas turi daugiau nei vieną savininką ir/ ar valdytoją, turi būti pateiktas kitų savininkų rašytinis pritarimas pastato atnaujinimui. Galima susitarimo forma – jungtinės veiklos sutartis. Jeigu kiti pastato valdytojai dalį pastato valdo panaudos teise, su projekto įgyvendinimu ir lėšų grąžinimu susijusius įsipareigojimus rekomenduojama išdėstyti panaudos sutartyje/-yse.

      © 2023 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Gazele

      Sukurta PROMIS

      © 2023 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Vipa.lt puslapyje yra naudojami slapukai.
      Informuojame, kad Jums toliau naršant svetainėje bus įjungti būtinieji slapukai. Taip pat paspaudę ant laukelio "statistiniai" galite sutikti ir su statistinių slapukų aktyvvimu. Daugiau informacijos apie mūsų svetainėje naudojamus slapukus galite rasti paspaudę ant žemiau esančio laukelio "skaityti plačiau". Ten pat galėsite duoti sutikimą ir dėl jų naudojimo.
      Patvirtinti pažymėtus Skaityti plačiau


      Privatumo & Slapukų politika
      Šioje svetainėje naudojamų slapukų tipai ir jų sąrašas:
      Būtini
      Always Enabled

      Būtini slapukai yra absoliučiai būtini interneto svetainei tinkamai funkcionuoti. Ši kategorija apima tik slapukus, kurie užtikrina pagrindines svetainės ir saugumo funkcijas. Šie slapukai nesaugo jokios asmeninės informacijos.

      Statistiniai

      Statistikos slapukai – šie slapukai renka informaciją apie tai, kaip naudojatės svetaine, pvz., Kuriuose puslapiuose lankėtės ir kurias nuorodas spustelėjote. Nė viena iš šios informacijos negali būti naudojama jūsų tapatybei nustatyti. Visa tai yra apibendrinta ir todėl anonimizuota. Jų vienintelis tikslas yra patobulinti svetainės funkcijas. Tai apima slapukus iš trečiųjų šalių analizės paslaugų, jei slapukai skirti išimtinai lankomos svetainės savininkui.