⋮
Logo
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Socialinė atsakomybė ir darnumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos saulės elektrinių įrengimui
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Paskolos įmonių žaliesiems projektams įgyvendinti
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Paskolos mažosios renovacijos projektams
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Socialinė atsakomybė ir darnumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos saulės elektrinių įrengimui
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Paskolos įmonių žaliesiems projektams įgyvendinti
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Paskolos mažosios renovacijos projektams
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai
Pareiškėjams Vykdytojams
Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai
⋮

  • Paskolos sąlygos
  • Paraiškų teikimo tvarka
  • Dokumentai parsisiųsti
  • DUK

DUK

  • Paslaugos»
  • Paskolos mažosios renovacijos projektams

Jei turite klausimų dėl paskolų suteikimo, tai  prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 261 5 833 ar el. pašto adresu daugiabuciai@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

    1. Kaip tvarkoma paskola jei daugiabučio gyventojai nusprendžia pakeisti administratorių?
    VIPA paskolos sutartį pasirašys su bendrojo naudojimo objektų administratoriumi, todėl paskolą turėtų grąžinti, tas bendrojo naudojimo objektų administratorius, kuris pasirašė paskolos sutartį su VIPA, nepaisant to, kad daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkai priimtų sprendimą pakeisti administratorių. Paskolos sutartyje nustatytais atvejais, galėtų būti vertinamos situacijos, kai paskolą perimtų naujai pasirinktas bendrojo naudojimo objektų administratorius.

    2. Kaip bus skaičiuojami energiniai sutaupymai?
    Sutaupyta energija bus skaičiuojama naudojant skaičiuojamuosius duomenis, lyginant pastato energinio naudingumo sertifikato, parengto ir išduoto prieš projekto įgyvendinimą duomenis, su pastato energinio naudingumo sertifikato po projekto įgyvendinimo duomenimis. Projektams, numatomiems įgyvendinti tik pagal Subsidijos suteikimo tvarkos aprašą (tiks šilumos sistemų modernizavimui) sutaupyta energija gali būti skaičiuojama pagal Subsidijos suteikimo tvarkos aprašo priede nustatytus rodiklius.

    3. Ar paskolos lėšomis galėtų būti finansuojamos projektavimo paslaugos?
    Taip. Paskolos lėšomis galėtų būti finansuojamos projektavimo paslaugos. Pažymėtina, kad Pareiškėjui suteikiamos paskolos suma negalės viršyti 80 proc. projekto investicijų vertės ir 0,8 Eur paskolos sumos turės sutaupyti ne mažiau kaip 1 kWh energijos.

    4. Kas laukia jei energiniai sutaupymai nebus pasiekti?
    Jei įgyvendinus projektą pasiekti energetiniai sutaupymai bus mažesni nei buvo nurodyti prieš projekto įgyvendinimą, tuomet bus mažinama išmokama paskolos suma iki sumos, kad 0,8 Eur paskolos lėšų pasiektų 1 kWh energetinių sutaupymų per metus.

    5. Ar kintamos palūkanos gali keistis po paskolos išdavimo?
    Paskolos palūkanos susideda iš kintamos palūkanų dalies (6 mėn. EURIBOR) ir paskolai taikomos palūkanų maržos. Nuo to, kaip ateityje kis vidutinė Europos tarpbankinės rinkos palūkanų norma (EURIBOR) priklausys palūkanų norma išduotai paskolai.

    6. Ar yra maksimali palūkanų norma?
    Nėra nustatyta maksimali palūkanų norma. Palūkanų norma priklauso nuo vertinamų rizikos veiksnių, kurie kiekvienam pareiškėjui yra individualūs, todėl tiksli palūkanų norma gali būti nustatoma tik pateikus paraišką.

    7. Koks mažosios renovacijos santykis su bendrąja renovacija dėl darbų dubliavimo?
    Mažoji renovacijos atnaujinimo projektai, padeda didinti energijos vartojimo efektyvumą investuojant į vieną ar kelias energijos efektyvumo priemones, tokias kaip šilumos punktų atnaujinimas, stogo ar perdangos pastogėje šiltinimas, langai ir t.t. Ne visuose pastatuose diegti kompleksines priemones yra teisinės galimybės ar ekonomiškai naudinga (pvz. pastatai, kurie yra kultūros paveldo statiniai ar pastatai regionuose, kurių nekilnojamo turto vertė labai žema lyginant su planuojama investicija).

    8. Koks galimas maksimalus paskolos dydis?
    Nėra nustatytas maksimalus paskolos dydis, kiekvienam Pareiškėjui jis gali būti skirtingas ir nustatomas individualiai atsižvelgiant į Pareiškėjo rizikos vertinimą. Bendru atveju paskolos dydis negali viršyti 80 proc. projektų vertės.

    9. Per kiek laiko įvertiname paraišką bei priimame sprendimą dėl finansavimo?
    Įprasta tvarka paraiška turėtų būti įvertinama per 30 (trisdešimties) darbo dienų terminą, nuo visų reikalingų dokumentų gavimo dienos. Atskirais atvejais (pvz. dėl didelės prašomos paskolos sumos) paraiškos vertinimas gali užsitęsti ilgiau.

    10. Ar galime finansuoti šilumos sistemos modernizavimą be subsidijos?
    Taip.

    11. Ar finansuotume šilumos sistemos modernizavimą jei jau yra suprojektuotas jos keitimas, bet darbai dar nepradėti?
    Finansuojant mažosios renovacijos projektus vertinamas, tiek projektų parengtumas, tiek bendrojo naudojimo objektų administratoriaus galimybė laiku vykdyti būsimus finansinius įsipareigojimus. Tuo atveju, jei administratoriaus galimybės būtų vertinamos teigiamai, konkrečios suprojektuotos šilumos sistemos modernizavimo finansavimas būtų galimas.

    12. Kokio maksimalaus dydžio avansas yra galimas?
    Avanso dydis yra nustatoma kiekvienam Pareiškėjui individualiai, tačiau bendru atvejų atveju avansas galėtų siekti 20-30-proc. nuo paskolos sumos.

    13. Kaip nustatomos darbų kainos?
    Projekto sąmata ar kt. dokumentai su planuojamais atlikti darbų kiekiais ir kainomis tvirtinami daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų protokoliniu sprendimu.

    14. Ar galimas paskolos grąžinimo atidėjimas?
    Taip. Paskolos grąžinimas gali būti atidėtas 12 mėnesių laikotarpiui. Paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpiu mokamos palūkanas, kurios skaičiuojamos nuo išmokėtos paskolos dalies.

    15. Ar bus bendri gyventojų balsavimo šablonai su VšĮ BETA?
    VIPA nuolatos bendradarbiauja su VšĮ BETA, todėl priėmus bendrus sprendimas, palengvinančius priemonės administravimą, informacija bus talpinama internetiniame tinklapyje www.vipa.lt.

    16. Jei įgyvendinimo metu pabrangsta darbai ar bus galima paskolą padidinti?
    Pareiškėjui suteikiamos paskolos suma negali viršyti 80 proc. kiekvieno projekto investicijų vertės ir 0,8 Eur paskolos sumos turi sutaupyti ne mažiau kaip 1 kWh energijos. Tuo atveju, jei būtų reikalinga padidinti paskolos sumą, Pareiškėjas turėtų kreiptis dėl paskolos sutarties pakeitimo, bei papildomai vertinama galimybė laiku vykdyti būsimus finansinius įsipareigojimus.

    17. Ar yra galimybė pratęsti paskolos sutartį?
    Maksimalus paskolos terminas yra 10 metų (įskaitant paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpį). Tuo atveju, jei paskolos sutartis yra pasirašoma trumpesniam nei 10 metų laikotarpiui (pvz. 7 metams), esant objektyviai pagrįstoms aplinkybėms šį terminą būtų galima pratęsti iki 10 metų.

    18. Ar finansuojame jau atliktus darbus?
    Atliktų darbų finansavimas nėra galimas.

    DUK

    • Paslaugos»
    • Paskolos mažosios renovacijos projektams

    Jei turite klausimų dėl paskolų suteikimo, tai  prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 261 5 833 ar el. pašto adresu daugiabuciai@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

      1. Kaip tvarkoma paskola jei daugiabučio gyventojai nusprendžia pakeisti administratorių?
      VIPA paskolos sutartį pasirašys su bendrojo naudojimo objektų administratoriumi, todėl paskolą turėtų grąžinti, tas bendrojo naudojimo objektų administratorius, kuris pasirašė paskolos sutartį su VIPA, nepaisant to, kad daugiabučio namo butų ar kitų patalpų savininkai priimtų sprendimą pakeisti administratorių. Paskolos sutartyje nustatytais atvejais, galėtų būti vertinamos situacijos, kai paskolą perimtų naujai pasirinktas bendrojo naudojimo objektų administratorius.

      2. Kaip bus skaičiuojami energiniai sutaupymai?
      Sutaupyta energija bus skaičiuojama naudojant skaičiuojamuosius duomenis, lyginant pastato energinio naudingumo sertifikato, parengto ir išduoto prieš projekto įgyvendinimą duomenis, su pastato energinio naudingumo sertifikato po projekto įgyvendinimo duomenimis. Projektams, numatomiems įgyvendinti tik pagal Subsidijos suteikimo tvarkos aprašą (tiks šilumos sistemų modernizavimui) sutaupyta energija gali būti skaičiuojama pagal Subsidijos suteikimo tvarkos aprašo priede nustatytus rodiklius.

      3. Ar paskolos lėšomis galėtų būti finansuojamos projektavimo paslaugos?
      Taip. Paskolos lėšomis galėtų būti finansuojamos projektavimo paslaugos. Pažymėtina, kad Pareiškėjui suteikiamos paskolos suma negalės viršyti 80 proc. projekto investicijų vertės ir 0,8 Eur paskolos sumos turės sutaupyti ne mažiau kaip 1 kWh energijos.

      4. Kas laukia jei energiniai sutaupymai nebus pasiekti?
      Jei įgyvendinus projektą pasiekti energetiniai sutaupymai bus mažesni nei buvo nurodyti prieš projekto įgyvendinimą, tuomet bus mažinama išmokama paskolos suma iki sumos, kad 0,8 Eur paskolos lėšų pasiektų 1 kWh energetinių sutaupymų per metus.

      5. Ar kintamos palūkanos gali keistis po paskolos išdavimo?
      Paskolos palūkanos susideda iš kintamos palūkanų dalies (6 mėn. EURIBOR) ir paskolai taikomos palūkanų maržos. Nuo to, kaip ateityje kis vidutinė Europos tarpbankinės rinkos palūkanų norma (EURIBOR) priklausys palūkanų norma išduotai paskolai.

      6. Ar yra maksimali palūkanų norma?
      Nėra nustatyta maksimali palūkanų norma. Palūkanų norma priklauso nuo vertinamų rizikos veiksnių, kurie kiekvienam pareiškėjui yra individualūs, todėl tiksli palūkanų norma gali būti nustatoma tik pateikus paraišką.

      7. Koks mažosios renovacijos santykis su bendrąja renovacija dėl darbų dubliavimo?
      Mažoji renovacijos atnaujinimo projektai, padeda didinti energijos vartojimo efektyvumą investuojant į vieną ar kelias energijos efektyvumo priemones, tokias kaip šilumos punktų atnaujinimas, stogo ar perdangos pastogėje šiltinimas, langai ir t.t. Ne visuose pastatuose diegti kompleksines priemones yra teisinės galimybės ar ekonomiškai naudinga (pvz. pastatai, kurie yra kultūros paveldo statiniai ar pastatai regionuose, kurių nekilnojamo turto vertė labai žema lyginant su planuojama investicija).

      8. Koks galimas maksimalus paskolos dydis?
      Nėra nustatytas maksimalus paskolos dydis, kiekvienam Pareiškėjui jis gali būti skirtingas ir nustatomas individualiai atsižvelgiant į Pareiškėjo rizikos vertinimą. Bendru atveju paskolos dydis negali viršyti 80 proc. projektų vertės.

      9. Per kiek laiko įvertiname paraišką bei priimame sprendimą dėl finansavimo?
      Įprasta tvarka paraiška turėtų būti įvertinama per 30 (trisdešimties) darbo dienų terminą, nuo visų reikalingų dokumentų gavimo dienos. Atskirais atvejais (pvz. dėl didelės prašomos paskolos sumos) paraiškos vertinimas gali užsitęsti ilgiau.

      10. Ar galime finansuoti šilumos sistemos modernizavimą be subsidijos?
      Taip.

      11. Ar finansuotume šilumos sistemos modernizavimą jei jau yra suprojektuotas jos keitimas, bet darbai dar nepradėti?
      Finansuojant mažosios renovacijos projektus vertinamas, tiek projektų parengtumas, tiek bendrojo naudojimo objektų administratoriaus galimybė laiku vykdyti būsimus finansinius įsipareigojimus. Tuo atveju, jei administratoriaus galimybės būtų vertinamos teigiamai, konkrečios suprojektuotos šilumos sistemos modernizavimo finansavimas būtų galimas.

      12. Kokio maksimalaus dydžio avansas yra galimas?
      Avanso dydis yra nustatoma kiekvienam Pareiškėjui individualiai, tačiau bendru atvejų atveju avansas galėtų siekti 20-30-proc. nuo paskolos sumos.

      13. Kaip nustatomos darbų kainos?
      Projekto sąmata ar kt. dokumentai su planuojamais atlikti darbų kiekiais ir kainomis tvirtinami daugiabučio namo butų ir kitų patalpų savininkų protokoliniu sprendimu.

      14. Ar galimas paskolos grąžinimo atidėjimas?
      Taip. Paskolos grąžinimas gali būti atidėtas 12 mėnesių laikotarpiui. Paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpiu mokamos palūkanas, kurios skaičiuojamos nuo išmokėtos paskolos dalies.

      15. Ar bus bendri gyventojų balsavimo šablonai su VšĮ BETA?
      VIPA nuolatos bendradarbiauja su VšĮ BETA, todėl priėmus bendrus sprendimas, palengvinančius priemonės administravimą, informacija bus talpinama internetiniame tinklapyje www.vipa.lt.

      16. Jei įgyvendinimo metu pabrangsta darbai ar bus galima paskolą padidinti?
      Pareiškėjui suteikiamos paskolos suma negali viršyti 80 proc. kiekvieno projekto investicijų vertės ir 0,8 Eur paskolos sumos turi sutaupyti ne mažiau kaip 1 kWh energijos. Tuo atveju, jei būtų reikalinga padidinti paskolos sumą, Pareiškėjas turėtų kreiptis dėl paskolos sutarties pakeitimo, bei papildomai vertinama galimybė laiku vykdyti būsimus finansinius įsipareigojimus.

      17. Ar yra galimybė pratęsti paskolos sutartį?
      Maksimalus paskolos terminas yra 10 metų (įskaitant paskolos grąžinimo atidėjimo laikotarpį). Tuo atveju, jei paskolos sutartis yra pasirašoma trumpesniam nei 10 metų laikotarpiui (pvz. 7 metams), esant objektyviai pagrįstoms aplinkybėms šį terminą būtų galima pratęsti iki 10 metų.

      18. Ar finansuojame jau atliktus darbus?
      Atliktų darbų finansavimas nėra galimas.

      © 2022 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Gazele

      Sukurta PROMIS

      © 2022 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Vipa.lt puslapyje yra naudojami slapukai.
      Informuojame, kad Jums toliau naršant svetainėje bus įjungti būtinieji slapukai. Taip pat paspaudę ant laukelio "statistiniai" galite sutikti ir su statistinių slapukų aktyvvimu. Daugiau informacijos apie mūsų svetainėje naudojamus slapukus galite rasti paspaudę ant žemiau esančio laukelio "skaityti plačiau". Ten pat galėsite duoti sutikimą ir dėl jų naudojimo.
      Patvirtinti pažymėtus Skaityti plačiau


      Privatumo & Slapukų politika
      Šioje svetainėje naudojamų slapukų tipai ir jų sąrašas:
      Būtini
      Always Enabled

      Būtini slapukai yra absoliučiai būtini interneto svetainei tinkamai funkcionuoti. Ši kategorija apima tik slapukus, kurie užtikrina pagrindines svetainės ir saugumo funkcijas. Šie slapukai nesaugo jokios asmeninės informacijos.

      Statistiniai

      Statistikos slapukai – šie slapukai renka informaciją apie tai, kaip naudojatės svetaine, pvz., Kuriuose puslapiuose lankėtės ir kurias nuorodas spustelėjote. Nė viena iš šios informacijos negali būti naudojama jūsų tapatybei nustatyti. Visa tai yra apibendrinta ir todėl anonimizuota. Jų vienintelis tikslas yra patobulinti svetainės funkcijas. Tai apima slapukus iš trečiųjų šalių analizės paslaugų, jei slapukai skirti išimtinai lankomos svetainės savininkui.