⋮
Logo
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Tvarumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos energinio efektyvumo projektams
    • Paskolos saulės elektrinėms
    • Paskolos viešųjų pastatų modernizavimui
    • Paskolos gatvių apšvietimo modernizavimui
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Papildomas finansavimas iš Klimato kaitos programos lėšų
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
  • Apie VIPA
    • Valdymo principai
      • Valdymo struktūra
      • Stebėtojų taryba
      • Valdyba
      • Paskolų ir garantijų komitetas
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Specialieji įpareigojimai
    • Darbo užmokestis
    • Veiklos planai ir rezultatai
    • Viešieji pirkimai
    • Duomenų sauga
    • Tvarumas
    • Informavimas apie pažeidimus ir korupcijos prevencija
    • Pinigų plovimo prevencijos įgyvendinimas
    • Dalyvavimas projektuose ir programose
      • Trijų jūrų iniciatyvos investicinis fondas
      • Paskolų ir garantijų kainodaros projektas
      • Interreg Europe projektas POWERTY
      • HORIZON 2020 PROJEKTAS Triple-A
      • Horizon 2020 projektas CitizEE
      • BUILD2LC projektas
      • Horizon 2020 projektas guarantEE
      • Gebėjimų stiprinimo ir patirties mainų su Kroatija projektas
      • 2014-2020 m. ES struktūrinė parama
      • 2007-2013 m. ES struktūrinė parama
    • Tyrimai ir analizės
      • Energijos efektyvumo sektoriaus ex ante vertinimas
      • ESIF įgyvendinimo Lietuvoje galimybių studija
      • Kelių infrastruktūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Kultūros sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Vandentvarkos sektoriaus ex-ante vertinimas
      • Viešosios infrastruktūros ex-ante vertinimas
    • Suteikta parama
    • VIPA mokymai
    • VIPA pagalba dėl COVID-19
  • Naujienos
  • Paslaugos
    • Galiojantys kvietimai teikti paraiškas
    • Projektų idėjos
    • Paskolos Tipinių gamybos paskirties pastatų statybos darbams
    • Paskolos energinio efektyvumo projektams
    • Paskolos saulės elektrinėms
    • Paskolos viešųjų pastatų modernizavimui
    • Paskolos gatvių apšvietimo modernizavimui
    • Paskolos aukštojo mokslo ir profesinio mokymo infrastruktūrai
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Daugiabučių namų modernizavimo fondas
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Vandentvarkos fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Dokumentai parsisiųsti
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Energijos efektyvumo fondas
      • Paskolos centrinės valdžios viešiesiems pastatams
        • Paskolos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
      • Garantijos gatvių apšvietimui
        • Garantijos sąlygos
        • Paraiškų teikimo tvarka
        • Dokumentai parsisiųsti
        • DUK
    • Savivaldybių pastatų fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Kultūros paveldo fondas
      • Paskolos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • DUK
    • Savivaldybių dotacija
      • Dotacijos sąlygos
      • Paraiškų teikimo tvarka
      • Dokumentai parsisiųsti
      • DUK
    • Grąžinamoji subsidija
    • Papildomas finansavimas iš Klimato kaitos programos lėšų
    • Paskolos bendrabučiams
  • Investuotojams
    • Nacionalinė plėtros įstaiga
    • TIPS – Tvariųjų išteklių plėtros skatinimas
    • Veiklos ataskaitos
    • Valdymo principai
    • Kontaktinė informacija investuotojams
  • Karjera
    • Darbo pasiūlymai
    • Galimybė atlikti praktiką
  • Kontaktai
    • Viešinimo atmintinė projektų vykdytojams
    • Žiniasklaidai
    • DUK
  • Pareiškėjams
  • Vykdytojams
  • Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai
Pareiškėjams Vykdytojams
Versija neįgaliesiems
en English lt Lietuviškai

  • Paskolos sąlygos
  • Paraiškų teikimo tvarka
  • Dokumentai parsisiųsti
  • DUK
Service Icon

DUK

  • Paslaugos»
  • Vandentvarkos fondas

Jei turite klausimų dėl paskolų suteikimo, tai prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 203 4 332 ar el. pašto adresu vandentvarka@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

    1. Lengvatinių paskolų teikimo geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų plėtrai ir (arba) rekonstrukcijai tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 40 punktas numato maksimalius tinkamų finansuoti išlaidų dydžius: vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie geriamojo vandens tinklų išlaidos (rangos darbų suma), vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie nuotekų surinkimo tinklų išlaidos (rangos darbų suma), vidutinė geriamojo vandens tinklų rekonstrukcijos kaina (rangos darbų suma) ir vidutinė nuotekų surinkimo tinklų rekonstrukcijos kaina (rangos darbų suma).
    1) Jei šie dydžiai bus viršyti, ar galima bus juos traktuoti kaip netinkamas lėšas ir kompensuoti iš pareiškėjo lėšų? 2) Kaip bus vertinamas šis punktas, kad projekto investicijos dydis negali viršyti 3000 eurų 1 gyventojui (nuotekų tvarkymas) ir 1830 eurų vienam gyventojui (geriamojo vandens tiekimas), jei būste gyvena daugiau negu 1 gyventojas (pvz., 5 asmenys)?
    1) Jeigu Aprašo 40 punkte nustatyti vidutiniai išlaidų dydžiai projekte yra didesni, laikoma, kad toks projektas yra neefektyviai suplanuotas ir negali būti finansuojamas Vandentvarkos fondo lėšomis.
    2) Faktinis gyventojų skaičius būste nebus vertinamas. Remiantis Vandentvarkos sektoriaus finansinių priemonių išankstinio (ex ante) vertinimo prielaidomis, laikoma, kad vienas būstas apima 1,99 gyventojus. Vidutinės vienam būstui tenkančios išlaidos bus apskaičiuojamos vidutines vienam gyventojui tenkančias išlaidas dauginant iš 1,99.
    Pavyzdys: geriamojo vandens tiekimo tinklų plėtros projekte prie centralizuotų tinklų planuojama prijungti 100 naujų būstų. Vidutinės vienam būstui tenkančios prijungimo prie geriamojo vandens tinklų išlaidos (rangos darbų suma) šiame projekte neturėtų viršyti 364 170,00 EUR (1830 x 1,99 x 100 = 364 170,00 EUR).

    2. Aprašo 40 p. numato maksimalius tinkamų finansuoti išlaidų dydžius, išreikštus vidurkiais. Pavyzdžiui, finansuojami tokie projektai, kuriuose vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie nuotekų surinkimo tinklų išlaidos (rangos darbų suma) neviršija 3000 EUR. Ar gali prijungimas prie tinklų vieniems gyventojams kainuoti daugiau nei 3000 EUR, o kitiems mažiau, tačiau bendras vidurkis neviršytų 3000 EUR vienam gyventojui?
    Taip. Apskaičiuojant vidutiniškai vienam gyventojui tenkančias prijungimo išlaidas rangos darbų vertė dalinama iš gyventojų skaičiaus ir gaunama vidutinė reikšmė, kuri negali viršyti 3000 EUR.

    3. Aprašo 39 punkte yra nurodyta, kad tinkamos finansuoti išlaidos yra „centralizuotųjų geriamojo vandens ir nuotekų surinkimo tinklų statyba (įskaitant statybą vartotojui nuosavybės teise priklausančio ar kitaip valdomo ir (arba) naudojamo turto ribose) ir rekonstravimas“. Jei yra vienbutis namas, nuotekų išleidimo tinklus galima tiesti tik iki sklypo ribos. Tiesiant nuotekų išleidimo tinklus iki vartotojui priklausančio pastato, neaišku kaip bus su nutiestų tinklų nuosavybe po projekto įgyvendinimo.
    Aprašo 39 punkte yra nustatytos visos tinkamos iš Vandentvarkos fondo finansuoti išlaidos, kurios numato galimybę nutiesti tinklus gyventojo sklype iki jam priklausančio pastato. Tolesnis šio klausimo sprendimas ir susitarimai lieka tarp pareiškėjo ir gyventojo.

    4. Aprašo 39 punkte nurodytos tinkamos ir netinkamos finansuoti išlaidos. Vadovaujantis PTR 2.13.01.2011 „Archeologinio paveldo tvarkyba” norint vykdyti žemės kasimo darbus, jeigu jie patenka į archeologinio kultūros paveldo objekto teritoriją ar kultūros paveldo vietovę (bei atskirais atvejais kultūros paveldo objekto teritorijos ar kultūros paveldo vietovės apsaugos zonas) turi būti atlikti archeologiniai tyrinėjimai. Ar vykdant projekto veiklas, jeigu jos patenka į kultūros paveldo objekto teritoriją ar kultūros paveldo vietovę, archeologiniai tyrinėjimai bus laikomi tinkamomis finansuoti išlaidomis?
    Aprašo 39 punkte archeologiniai tyrinėjimai nėra priskiriami prie tinkamų finansuoti išlaidų. Tai reiškia, kad minėtos išlaidos būtų laikomos netinkamomis finansuoti.

    5. Jeigu projekte yra numatyta vykdyti geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų rekonstrukcijos veiklą, ar projekto vykdytojas turi inventorizuoti rekonstruojamus tinklus?
    Pagal Aprašą rekonstruojamų tinklų inventorizacija nėra privaloma.

    6. Ar vandentvarkos projektams gali būti numatyti abu galimi išlaidų apmokėjimo būdai teikiant mokėjimo prašymus – sąskaitų apmokėjimo ir išlaidų kompensavimo. Viename iš mūsų projektų, kurio paraiška pateikta, jau pradėti vykdyti rangos darbai, ar gali patirtos išlaidos iki sutarties pasirašymo būti apmokėtos sąskaitų apmokėjimo būdu?
    Vadovaujantis Vandentvarkos fondo Lengvatinių paskolų teikimo geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų plėtrai ir (arba) rekonstrukcijai tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 2019 m. rugsėjo 23 d. uždarosios akcinės bendrovės Viešųjų investicijų plėtros agentūros patvirtinta įsakymo Nr. 2019/9-68 redakcija (toliau – Aprašas), 83 punkto nuostatomis, patirtos išlaidos projekte:

    -rangos darbų ir (arba) suteiktų paslaugų išlaidos Paskolos lėšomis apmokamos išmokant paskolos lėšas tiesiogiai rangovui (paslaugos teikėjui) (kaip nustatyta Paskolos sutartyje) ir (arba);
    -pareiškėjui išlaidų kompensavimo būdu pagal Pareiškėjo pateiktus nustatytos formos Projekto mokėjimo prašymus (pagal VIPA patvirtintą mokėjimo prašymų formą).

    Atkreiptinas dėmesys, kad, kaip nurodyta Aprašo 31 punkte, „Tinkamomis finansuoti pripažįstamos tik tos išlaidos, kurios yra nustatytos Aprašo IV skyriuje ir kurios yra patirtos ne anksčiau kaip po sprendimo projektui suteikti paskolą priėmimo dienos ir ne vėliau kaip iki 2023 m. rugsėjo 1 d.“ Aprašo 32 punkte taip pat nurodyta, kad „Projektai, kuriuose visi darbai yra fiziškai baigti arba išlaidos yra patirtos iki sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimo dienos, nėra tinkami finansuoti. Išlaidos, kurios yra patirtos iki sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimo dienos ir projekto darbai iš dalies yra fiziškai baigti, nėra tinkamos finansuoti.“

    Atsižvelgiant į Apraše nustatytus reikalavimus, Vandentvarkos fondo (paskolos) lėšomis iki sprendimo projektui suteikti paskolą priėmimo dienos patirtų išlaidų nebus galima apmokėti.

    Service Icon

    Jei turite klausimų dėl paskolų suteikimo, tai prašome kreiptis tel. nr. (8 5) 203 4 332 ar el. pašto adresu vandentvarka@vipa.lt arba galite užpildyti žemiau esančią anketą. Į Jūsų paklausimą bus atsakyta per 5 darbo dienas. Jeigu norite gauti atsakymą asmeniškai, prašome nurodyti savo kontaktus.

      1. Lengvatinių paskolų teikimo geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų plėtrai ir (arba) rekonstrukcijai tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 40 punktas numato maksimalius tinkamų finansuoti išlaidų dydžius: vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie geriamojo vandens tinklų išlaidos (rangos darbų suma), vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie nuotekų surinkimo tinklų išlaidos (rangos darbų suma), vidutinė geriamojo vandens tinklų rekonstrukcijos kaina (rangos darbų suma) ir vidutinė nuotekų surinkimo tinklų rekonstrukcijos kaina (rangos darbų suma).
      1) Jei šie dydžiai bus viršyti, ar galima bus juos traktuoti kaip netinkamas lėšas ir kompensuoti iš pareiškėjo lėšų? 2) Kaip bus vertinamas šis punktas, kad projekto investicijos dydis negali viršyti 3000 eurų 1 gyventojui (nuotekų tvarkymas) ir 1830 eurų vienam gyventojui (geriamojo vandens tiekimas), jei būste gyvena daugiau negu 1 gyventojas (pvz., 5 asmenys)?
      1) Jeigu Aprašo 40 punkte nustatyti vidutiniai išlaidų dydžiai projekte yra didesni, laikoma, kad toks projektas yra neefektyviai suplanuotas ir negali būti finansuojamas Vandentvarkos fondo lėšomis.
      2) Faktinis gyventojų skaičius būste nebus vertinamas. Remiantis Vandentvarkos sektoriaus finansinių priemonių išankstinio (ex ante) vertinimo prielaidomis, laikoma, kad vienas būstas apima 1,99 gyventojus. Vidutinės vienam būstui tenkančios išlaidos bus apskaičiuojamos vidutines vienam gyventojui tenkančias išlaidas dauginant iš 1,99.
      Pavyzdys: geriamojo vandens tiekimo tinklų plėtros projekte prie centralizuotų tinklų planuojama prijungti 100 naujų būstų. Vidutinės vienam būstui tenkančios prijungimo prie geriamojo vandens tinklų išlaidos (rangos darbų suma) šiame projekte neturėtų viršyti 364 170,00 EUR (1830 x 1,99 x 100 = 364 170,00 EUR).

      2. Aprašo 40 p. numato maksimalius tinkamų finansuoti išlaidų dydžius, išreikštus vidurkiais. Pavyzdžiui, finansuojami tokie projektai, kuriuose vidutinės vienam gyventojui tenkančios prijungimo prie nuotekų surinkimo tinklų išlaidos (rangos darbų suma) neviršija 3000 EUR. Ar gali prijungimas prie tinklų vieniems gyventojams kainuoti daugiau nei 3000 EUR, o kitiems mažiau, tačiau bendras vidurkis neviršytų 3000 EUR vienam gyventojui?
      Taip. Apskaičiuojant vidutiniškai vienam gyventojui tenkančias prijungimo išlaidas rangos darbų vertė dalinama iš gyventojų skaičiaus ir gaunama vidutinė reikšmė, kuri negali viršyti 3000 EUR.

      3. Aprašo 39 punkte yra nurodyta, kad tinkamos finansuoti išlaidos yra „centralizuotųjų geriamojo vandens ir nuotekų surinkimo tinklų statyba (įskaitant statybą vartotojui nuosavybės teise priklausančio ar kitaip valdomo ir (arba) naudojamo turto ribose) ir rekonstravimas“. Jei yra vienbutis namas, nuotekų išleidimo tinklus galima tiesti tik iki sklypo ribos. Tiesiant nuotekų išleidimo tinklus iki vartotojui priklausančio pastato, neaišku kaip bus su nutiestų tinklų nuosavybe po projekto įgyvendinimo.
      Aprašo 39 punkte yra nustatytos visos tinkamos iš Vandentvarkos fondo finansuoti išlaidos, kurios numato galimybę nutiesti tinklus gyventojo sklype iki jam priklausančio pastato. Tolesnis šio klausimo sprendimas ir susitarimai lieka tarp pareiškėjo ir gyventojo.

      4. Aprašo 39 punkte nurodytos tinkamos ir netinkamos finansuoti išlaidos. Vadovaujantis PTR 2.13.01.2011 „Archeologinio paveldo tvarkyba” norint vykdyti žemės kasimo darbus, jeigu jie patenka į archeologinio kultūros paveldo objekto teritoriją ar kultūros paveldo vietovę (bei atskirais atvejais kultūros paveldo objekto teritorijos ar kultūros paveldo vietovės apsaugos zonas) turi būti atlikti archeologiniai tyrinėjimai. Ar vykdant projekto veiklas, jeigu jos patenka į kultūros paveldo objekto teritoriją ar kultūros paveldo vietovę, archeologiniai tyrinėjimai bus laikomi tinkamomis finansuoti išlaidomis?
      Aprašo 39 punkte archeologiniai tyrinėjimai nėra priskiriami prie tinkamų finansuoti išlaidų. Tai reiškia, kad minėtos išlaidos būtų laikomos netinkamomis finansuoti.

      5. Jeigu projekte yra numatyta vykdyti geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų rekonstrukcijos veiklą, ar projekto vykdytojas turi inventorizuoti rekonstruojamus tinklus?
      Pagal Aprašą rekonstruojamų tinklų inventorizacija nėra privaloma.

      6. Ar vandentvarkos projektams gali būti numatyti abu galimi išlaidų apmokėjimo būdai teikiant mokėjimo prašymus – sąskaitų apmokėjimo ir išlaidų kompensavimo. Viename iš mūsų projektų, kurio paraiška pateikta, jau pradėti vykdyti rangos darbai, ar gali patirtos išlaidos iki sutarties pasirašymo būti apmokėtos sąskaitų apmokėjimo būdu?
      Vadovaujantis Vandentvarkos fondo Lengvatinių paskolų teikimo geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų surinkimo tinklų plėtrai ir (arba) rekonstrukcijai tvarkos aprašo (toliau – Aprašas) 2019 m. rugsėjo 23 d. uždarosios akcinės bendrovės Viešųjų investicijų plėtros agentūros patvirtinta įsakymo Nr. 2019/9-68 redakcija (toliau – Aprašas), 83 punkto nuostatomis, patirtos išlaidos projekte:

      -rangos darbų ir (arba) suteiktų paslaugų išlaidos Paskolos lėšomis apmokamos išmokant paskolos lėšas tiesiogiai rangovui (paslaugos teikėjui) (kaip nustatyta Paskolos sutartyje) ir (arba);
      -pareiškėjui išlaidų kompensavimo būdu pagal Pareiškėjo pateiktus nustatytos formos Projekto mokėjimo prašymus (pagal VIPA patvirtintą mokėjimo prašymų formą).

      Atkreiptinas dėmesys, kad, kaip nurodyta Aprašo 31 punkte, „Tinkamomis finansuoti pripažįstamos tik tos išlaidos, kurios yra nustatytos Aprašo IV skyriuje ir kurios yra patirtos ne anksčiau kaip po sprendimo projektui suteikti paskolą priėmimo dienos ir ne vėliau kaip iki 2023 m. rugsėjo 1 d.“ Aprašo 32 punkte taip pat nurodyta, kad „Projektai, kuriuose visi darbai yra fiziškai baigti arba išlaidos yra patirtos iki sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimo dienos, nėra tinkami finansuoti. Išlaidos, kurios yra patirtos iki sprendimo dėl finansavimo skyrimo priėmimo dienos ir projekto darbai iš dalies yra fiziškai baigti, nėra tinkamos finansuoti.“

      Atsižvelgiant į Apraše nustatytus reikalavimus, Vandentvarkos fondo (paskolos) lėšomis iki sprendimo projektui suteikti paskolą priėmimo dienos patirtų išlaidų nebus galima apmokėti.

      © 2023 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Gazele

      Sukurta PROMIS

      © 2023 Vipa. Visos teisės saugomos.

      Vipa.lt puslapyje yra naudojami slapukai.
      Informuojame, kad Jums toliau naršant svetainėje bus įjungti būtinieji slapukai. Taip pat paspaudę ant laukelio "statistiniai" galite sutikti ir su statistinių slapukų aktyvvimu. Daugiau informacijos apie mūsų svetainėje naudojamus slapukus galite rasti paspaudę ant žemiau esančio laukelio "skaityti plačiau". Ten pat galėsite duoti sutikimą ir dėl jų naudojimo.
      Patvirtinti pažymėtus Skaityti plačiau


      Privatumo & Slapukų politika
      Šioje svetainėje naudojamų slapukų tipai ir jų sąrašas:
      Būtini
      Always Enabled

      Būtini slapukai yra absoliučiai būtini interneto svetainei tinkamai funkcionuoti. Ši kategorija apima tik slapukus, kurie užtikrina pagrindines svetainės ir saugumo funkcijas. Šie slapukai nesaugo jokios asmeninės informacijos.

      Statistiniai

      Statistikos slapukai – šie slapukai renka informaciją apie tai, kaip naudojatės svetaine, pvz., Kuriuose puslapiuose lankėtės ir kurias nuorodas spustelėjote. Nė viena iš šios informacijos negali būti naudojama jūsų tapatybei nustatyti. Visa tai yra apibendrinta ir todėl anonimizuota. Jų vienintelis tikslas yra patobulinti svetainės funkcijas. Tai apima slapukus iš trečiųjų šalių analizės paslaugų, jei slapukai skirti išimtinai lankomos svetainės savininkui.